Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Thursday, April 7, 2011

blog aku berwajah baru..

kepada yang suka menelaah blog aku nie mesti perasan..
tiada lagi bunga2... just blog yang simple... n nampak lebih kemas...
aku selesa begini.. tgk r bertahan sampai bile... 
harap2 lame lar bertahan.. bukan ape...
aku nie cepat jemu skit ngan blog aku... nak2 bab header...
gatal tangan jew nak wat yang baru... 
yer lar walau x secantik header blogger2 mantop yang laen...
tapi satu jew aku geram... kalau aku nak wat header aku sendiri... 
aku jadi kering idea.... kalau untuk blog orang laen elok lak idea mencurah...
nie antara header yang tlh dihasilkan dgn jejari2 aku yang comel nie...








erm nie antara header2 yang yg aien dah wat... 
ade header aku
ade gak hadiahkan kat kawan2...
kalau buat yang kawan2 idea cam mencurah2 jew.. hikhikhik...
eh... x leh membebel panjang nie...
sebab kerja banyak.. hehehe
haa.. tadi kawan aku si mr.baby face tanye pasal
power point.. lupe lak nak tengok.. okew... 
entah2 die dah tanye orang laen..huhuhu
daaaaa...





No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W