Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Saturday, March 26, 2011

aku dan dia..

masa berhenti kat rNr yang terakhir.. 
mula2 die angkat kening... pastu die tegur aku...
nak makan?? sorang jew??
hahaha..
tapi sebenar nyer ade kawan2... 
diorang just jalan lambat sikit..
erm x cakap banyak pown.. 
sebab kawan2 aku dah menghampiri aku...
aku pown ape lagi.. blah jew lar.. kan kantoi plak...
hahaha.. tengah2 makan2.. bas bunyikan hon.. ade lar dalam 3 kali... 
adoii aku makan pown x sudah lagi.. 
mase nak basuh tangan tue.. terserempak ngan die..
die senyum jew.. die cakap.. releks r.. x yah nak tergopoh2..
sebenar nyer kan masa kat lawatan x 
sempat pown ambik gambar ngan die...
sebab line lansung x clear... kan terkantoi.. 
malas nak bersoal jawab... kihkihkih..
die pown ada tanye..bile nak ambik gambar ngan die...
aku cam segan2 sikit...
(bile mase aku segan nak snap gambar..)
malu-malu kucing katakan... hahaha..
x pe lar.. x kan lari klcc dikejar.. hahaha...
nanti2 lar... nanti sy edit kan gambar yer..
kasi ade gambar kita berdua.. hahaha



No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W