Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Tuesday, October 12, 2010

majlis berbUka pUase uMah neneK belah ayaH..

             erm ari kedua aku balik aku berbuka umah aku... hahaha.. erm best siot... miss my family...
erm ari ketiga nenek belah ayah aku wat majlis berbuka bersame keluarga... erm ramai giler...sedare mare.. sepupu sepapat aku.. fuh penat dok melayan.... dengan lantai yang baru buang tikar gth.. n duk atas simen jew... wawawawahhh...  erm tapi tetap meriah.. walau due keluaraga x sempat balik.. mak teh n mak de..

nie baru 1 baris..
bukan nie aje.. atas meje pown ade...         



No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W