Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Tuesday, October 12, 2010

BaLik kAmPuNg...

salam.. hahahaha.. dah abaes raye dah...tapi baru nak update pasal balik raye ari 2.... erm nie agenda pertama mase aku balik raye... sampai kat kemaman diela terus g ambik aku... erm aku balik umah diela... sebab kitorang nak kuar berbuke bersame.. hahaha... kat umah diela aku blaja cucuk sate.. hahaha.. orang laen dah siap 10 cucuk.. aku baru 3 cucuk... waaaa... diela x pe.. terer dah...
petang tue.. around 6... sayed n shahrul datang ambik aku n diela.. tun x dpt pg sbb die g kl..  rabi plak x balik lg ade kat kedah.. erm nai lak busy ngan keje skolah... erm sori r pada qaiyum.. sebab kitorang lupe nak cakap.. hikhikhik.. so tinggal lah kitorang ber 4... ( sayed, shahrul, diela n aku)..
kitorg x rancang pown nak g mkn kat ne.. aku just cakap.. x nak makan kat PIZZA  n KFC.. hahaha.. so sayed ajak g makan kat secret recipe..hahaha.. nie antara menu yang x abes kitorang makan... separuh dah bawak masuk dalam.. tgl desert jew..



diela n aku...

shahrul n sayed...

No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W