Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Sunday, October 24, 2010

iNi laH budak pompuaN kelaS aKu..

hahaha.. nie aku nak cite pasal girl2 kelas aku.. erm kami mmg punya hobi yang same... mesti korang nak tau kan... erm hobi yang membuatkan kitorang jadi semakin rapat ialah... BERfotoGrafi.. klu jumpe kitorang tlg r jgn halakan kamera.. maar lar kitorang mmg obsess skit ngan kamera nie.. pantang jumpe kamera... mesti nak berposing.. walau pown posing bende same jew.. hahaha.. biar r orang nak cakap ape pown.. janji kitorang hepii.. lantak r orang x suke.. sebab kitorang x gune kamera diorang pown.. 
erm satu lagi.. kitorg mmg satu kepala klu pasal tak turun perjumpaan kos.. hikhikhik.. masa part 2.. satu kelas kene band... korang bayangkan.. dalam satu kelas dak aku 2.. ketua sorg jew pg.. mane diorg x angin.. sampai supervisor tanye... hikhikhik.. siap mase perjumpaan pg's.. kls kitorg kene halau.. huhuhu.. so sekarang.. bile ade yang pandang serong kat kelas aku.. lantak r.. kitorang x kisah pown korang pulaukan kitorang... sebab kitorang dah trbiase kene pulau.. hahaha.. kene2 pulau pown mase wt aktiviti part yg family day 2.. dak kelas aku gak yang jadi penolong pengarah program...so, paham2 jew r.. klu dah pnolong pgarah 2 dak kelas aku.. makne nyer.. semua budak prmpuan kls aku terbabait.. time nie dak laki ade skit mental skit...so diorg totaly x join.. hahaha.. ikowt suke diorg r.. aku dah malas nak pikir bende 2.. sebab... ia akan membuatkan ati aku terguris.. dan menambahkan luke lame.. hahaha.. ari 2 pown mase bubur lambut.. dak kelas aku pown kene.. tapi klu x de kitorg yg membantu.. ops!!! panas... hahaha..

ape daa.. aku nak cakap pasal hobi gilz2 kls aku.. nie dah melalut lak.. hikhikhik.. erm nie gambar kitorang kat ladang... skit jew lar aku apload.. yang selebihnye korang tengok r kat fb aku.. okew..














hahaha.. ini lar kami... mmg x sah x ambik gambar klu g mane2.. esk kitorang nak kuar makan.. so... tgk je lar bape byk gambar kitorang... kuikuikui..

No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W