Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Friday, October 22, 2010

aku daH boLeh kEtaWa..

yep2 horey.. erm thanks sir.. akhirnya.. sir dah x touching2 dah.. suke3.. sian sir yang kene... maaf sgt2... mmg giler r sape yang wat perkare bodoh 2.. x pasal2 orang laen yang jadi mangse..happy bile dah boleh gelak2 bile cakap ngan sir... *(usaha r skit masuk bilik saye..)* huhuhu... lepas nie mesti rindu ngan sir..hahaha.. klu ade pertandingan lec of the year.. mesti dak2 asd3pi mencalonkan sir sbgi juare.. hehehe..ade  gambar ngan sir.. tp ngan dak pempuan jew.. dak laki sume dah balik time nie... hikhikhik... padan muke dak laki.. lalala..

inilah sir kesayangan kami.. tq sir..

 erm.. ade satu lg... aku gembira sebab die... die dah hadir balik dalam hidupku.. seorang sahabat yang amat bermakna di satu tika dahulu.. walau pown dia hadir x lar semakna dulu... tapi aku tetap gembira.. sebab die masih sudi hadir dalam kamus persahabatan aku.. sahabat.. aku terlalu merindui kau yang dulu.. rindukan ketawa mu.. rindukan perhatian mu.. rindukan kasih sayang mu.. rindukan saat kau menjadi pembelaku.. terlalu rindu pada persahabatan kite...aku harap.. kau hadir sekarang n kau x kan pergi lagi.. janganlah kau tinggalkan aku disaat aku memerlukan mu di sisi ku wahai sahabat.. YA ALLAH.. kau lindungilah sahabat ku yang jauh diperantauan nie.. kau jagalah tingkah laku nya.. agar ia x terjatuh ke jalan yang salah.. YA ALLAH.. kau bajailah persahabatan aku ini.. agar persahabatan aku ini sentiasa diwarnai oleh bunga2 yang kembang mekar dan sentiasa mewangi.. agar pesahabatan aku ini dapat merapatkan lagi ukhwah yang sudah sedia lama hadir.. dan.. dapat memanjangkan lagi dakwah islamiah..amin..
pada kau yang bernama sahabat..







No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W