Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Sunday, August 21, 2011

malu-malu segan

eh awak.. 
kenapa awak bawak kawan awak yang hensem pergi shoping raya tadi..
saya x boleh kar..
saya bukan apa.. saya malu + segan..
kenapa awak tanya??
kan saya dah cakap dia hensem..
ye lar saya nie x cantik.. mesti lar segan nak jalan dengan orang hensem..
ye lar siapa lar saya.. mana layak nak jalan jalan dengan orang hensem nie..
entah entah dia malu jalan dengan saya tadi.. 
tapi.. sebabkan terpaksa.. dia jalan juga ngan kita kan..
tapi tak apa lar.. terima kasih sebab sudi teman saya shoping raya tadi..
sangat-sangat berterima kasih..

No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W