Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Friday, January 21, 2011

penat ke??

salam..
hai semua..
kali nie aku nak membebel skit..
nak hilangkan penat..
tadi kann.. penat sangat...
kelas penuh..
x nak dah tempoh hari khamis..
kalau tiap2 minggu macam nie.. 
boleh lebur otak aku..
1.start kalas pukul 8am habis kul 10..
2.sambung kelas pukul 10 sampai pukul 12..
3.samung lg kelas pukul 2 sampai pukul 4..
4. lepas 2 ada lagi kelas pukul 4 sampai kul 6..
habis kelas smua bergegas g solat asar..
5. nasib lar malam nie kelas batal..
klu x mau nyer semua budak2 kelas aku tersembul biji mata..
hehehe.. dah r setiap satu kelas 2 jauh2...
nasib badan lar...
esok pukul 6.30am ada roll call...
adoii.. penat lagi lar mencangkul esok.. 
harap2 boleh siap batas aku sblm balik raye cina nie...

kawan2 seperjuangan...

2 comments:

zachosmee said...

dha macam kadet jer bunyi.. hahahaha..

ainaa.syafiqah27 said...

hehe... biase lar 2... budak ladang... mmg cam nie..

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W