Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Thursday, January 13, 2011

hatiku girang gembira..

salam semua.. 
hehehe... mood tengah epy ari nie.. sebab..
td my secret luvly masej.. hehehe..
. cam nak tegolek2 atas katil... hehehe.. 
bukan senang nak masej saminggu sekali pown susah..
lalalala.. pastu td aku editkan gambar untuk
kawan aku punye burthdy..
roomate aku mintak aku tolong editkan..
sebab die b2 tue rapat.. sbb 2 nak kasi kat die..
arap2 si burthday boy 2 suke lar ye.. 
maklumlah aku nie dak ladang bukan dak multimeldia..
kihkihkih.. walaupown si burthdy boy x tgk lg..
tp aku nak publish gak.. hehehe...
untuk tatapan kawan2 bloger semua...
klu korg ade cadangan blh r comment bg 
mningkatkan hasil edit mgedit aku dmase hadapan...


nie lar hasil keje aku..

1 comment:

NS said...

cantik sbb colourful. =)

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W