Followers

tabung kesayangan

Updates:
selamat datang.. jangan lupa follow tau..sayang korang.. jangan lupe komen.. nanti aien follow korang semula..

jangan lupa klik tau.. tq.. :)

Thursday, November 11, 2010

memori mat 117

hahaha.. air x de kat kolej... kuikuikui.. aku hampir2 x mandi.. waaa.. nasib r wing sebelah ade lg... belari aku g mandi... hehehe.. klu x.. al maklum lar.. x mandi r aku g exam mate.. kihkihkih.. ingatkan sekejap jew x de air.. so aku tadah r stu baldi untuk wt ambik air sembahyang n kes2 kecemasan..huhu.. alih2 sampai malam  x de air... nasib r kat uwais ade air... klu x.... x tau lar..arap2 esok ade air.. klu x.. merangkak r aku g blok c...
erm td okew r jawab mate... aku arap dapat lulus ngan cemerlang kali nie... terlalu penat dah aku satu sem tekejar2 kelas...dengan kelas ganti nyer, ngan kelas bertindih lg... test n quiz x henti2 sepanjang 4 minggu terakhir... huhuhu..aku arapkan segala penat n lelah aku selama nie berakhir ngan kegembiraan.. aku bersyukur sgt.. sebab hanye tgl satu kertas lg sebelum aku pulang ke tanah air.. sesungguh nyer.. terlalu berat rindu yang aku tanggung untuk mreka.. miss my family...

No comments:

selamt datang..kat sini adalah blog yang memaparkan hasil hasil kerja tangan aien.. jemput singgah di aien hermionie untuk official blog.
 
senyuman ainaa.syafiqah Dark Kitty template - Design By - P0L5K4H4CKR3W